Odluku možete vidjeti ovdje
Natječaj
Natječaj za dodjeljivanje priznanja i nagrada studentima koji su svojom djelatnošću doprinijeli ugledu Veleučilišta (primjerice športska natjecanja, rad u studentskom zboru i dr.).
Natječaj možete vidjeti ovdje.
Erasmus info dan
Erasmus info dan za studente 20.03.2023.
Dana 20.03.2022. održat će se Erasmus+ info dan za studente Zdravstvenog veleučilišta na kojem će prezentirati mogućnosti studentske mobilnosti u sklopu Erasmus+ programa, prihvatljive zemlje za mobilnost, postupak prijave, financijska pravila i administrativne obveze vezane za mobilnost.
Pozivamo sve studente da nam se pridruže na online Erasmus+ info danu, koji ćemo održati putem Microsoft Teams aplikacije.
Info dan će se održati u četvrtak, 20. ožujka, u 12:00 sati.
(Predviđeno trajanje sastanka je 90 minuta).
Poveznica za pristup info danu je:
Zaklada Ana Rukavina u suradnji s Zdravstvenim veleučilištem organizira Upis članova u Hrvatski registar
Zaklada Ana Rukavina poziva studente i profesore na
Akciju upisa u Hrvatski registar
na Zdravstveno veleučilište u Zagrebu
U utorak, 21. ožujka od 13 do 15 sati Zaklada Ana Rukavina će održati Akciju upisa u Hrvatski registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica u suradnji sa Zdravstvenim veleučilištem u Zagrebu.
Sve zdrave osobe od 18 do 40 godina starosti mogu se upisati u Hrvatski registar. Proces upisa obuhvaća popunjavanje pristupnice i zdravstvenog upitnika te davanje uzorka krvi za HLA tipizaciju kojim se utvrđuju antigeni tkivne snošljivosti. Upis u Hrvatski registar prvi je korak koji je potrebno ispuniti kako bi se pomoglo teško oboljelima od akutnog i kroničnog oblika leukemije te bolesnika s teškim oštećenjem koštane srži diljem svijeta.
„Lijek je u nama“ je poruka svake akcije upisa u Hrvatski registar. Njome Zaklada želi podsjetiti građane kako u sebi nosimo lijek kojim možemo spašavati živote. Do sada je djelovanjem Zaklade Ana Rukavina i Hrvatskog registra, koji je dio svjetskog registra (Bone Marrow Donors Worldwide), upisano 61.850 potencijalnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica, a šansu za život dobila je 161 oboljela osoba u Hrvatskoj i inozemstvu.
Poziv na suradnju u svrhu volontiranja studenata na 20. Festivalu jednakih mogućnosti
Poštovani,
zahvalni Vašem Fakultetu na dosadašnjoj suradnji, sa zadovoljstvom Vam najavljujemo održavanje 20. Festivala jednakih mogućnosti (20. F=M) i obraćamo vam se s molbom da studente potaknete/stimulirate na volonterski rad u organizacijskom timu jedinstvene manifestacije urbane kulture čiji program izvode osobe s invaliditetom.
U tu svrhu Vam dostavljamo stilizirani poziv na 20. F=M i molimo da ga stavite na mrežnu stranicu vašeg Fakulteta.
Naime, Društvo tjelesnih invalida već dvadeset godina organizira javnu manifestaciju pod nazivom Festival jednakih mogućnosti (F=M). Festival predstavlja osobe s invaliditetom koje s drugim umjetnicima nastupaju u glazbeno-scenskom i likovnom programu, te u edukacijsko-rekreacijskim i sportskim igrama. Svrha je festivala predstavljanje stvaralačkih mogućnosti izvođača programa, šireći poruku da i osobe s invaliditetom trebaju uživati ista prava i obveze poput drugih građana. Na trodnevnom uličnom festivalu nastupa preko 900 izvođača iz zemlje i inozemstva, od kojih oko 600 osoba s invaliditetom.
Ovogodišnji Festival će se održati 07.-09. lipnja na Jelačićevom trgu u Zagrebu. Edukacija i priprema volontera za rad planira se za 02. lipnja od 15 do 20 h na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu (FER), Unska 3, dvorana B4.
Organizaciju Festivala pomaže dvadesetak stručnjaka i oko 150 ciljanih volontera – studenata sa petnaest zagrebačkih fakulteta. Radu s volonterima posvećuje se posebna pažnja zbog uloga u budućnost i maksimalnog ostvarivanja projektnih ciljeva. U 5 sati pripreme i 36 sati rada na Festivalu, volonteri se educiraju o invaliditetu i volonterstvu, osposobljavaju se za specijalnu komunikaciju i pomoć osobama svih vrsta oštećenja, te stječu dragocjena iskustva o timskom radu i organiziranju javnih manifestacija većih razmjera. Organizator volontiranja izdavat će propisane potvrde (knjižice) kao trajni dokaz o dobrovoljnom radu za opće dobro.
Ovogodišnji, jubilarni Festival održat će se u i čast nedavno preminulog predsjednika Društva Milana Ožegovića – idejnog začetnika Festivala jednakih mogućnosti i osobe koja je na brojne načine svojim radom izravno utjecala na poboljšanje kvalitete života osoba s invaliditetom u Hrvatskoj.
Nadamo se da ćete prepoznati vrijednost festivalske ideje i pridonijeti uspješnom održavanju ove manifestacije.
Lijep pozdrav,
Viktorija Lisec, predsjednica
DRUŠTVO TJELESNIH INVALIDA
Ilica 138
10000 Zagreb
MB: 3888673
OIB: 39620501429
tel.: (01) 48 54 182
fax: (01) 48 54 169
gsm: 098 31 44 72
e-mail: dti@dti.hr
Natječaj za stipendije Europskog Foruma Alpbach
Poštovani/a,
obraćam Vam se u ime Kluba Alpbach Hrvatska kako bih Vas zamolio da sa svojim kontaktima podijelite informacije o stipendijama Europskog Foruma Alpbach (EFA), platforme za razmjenu ideja za osnižavanje i demokratski razvoj Europe.
Europski Forum Alpbach održava se od 20. kolovoza do 2. rujna u Alpbachu u Austriji, a EFA Fondacija ove godine dodjeljuje 450 stipendija mladim ljudima iz cijelog svijeta. Natječaj za stipendije traje do srijede, 13. travnja, a prijaviti se mogu svi mladi u dobi od 18 do 30 godina, bez obzira na akademsku disciplinu, a potiču se prijave kandidata koji su društveno angažirani i razmišljaju o društvu na holistički način.
Stipendija pokriva troškove sudjelovanja, smještaja, lokalnog prijevoza (autobus, žičara), posjeta lokalnim turističkim atrakcijama i dnevni džeparac u iznosu od 20 eura.
Više o programu Europskog Foruma Alpbach i stipendijama možete saznati iz dokumenata u privitku. Informacije slobodno podijelite svojim kontaktima i/ili na svojim stranicama.
S poštovanjem,
—Europski_Forum_Alpbach_2022_stipendije
Riki Pahlić | Predsjednik |
Klub Alpbach Hrvatska e: club.croatia@alpbach.networkm: +385993316743 |
Natječaj za stipendije Europskog Foruma Alpbach
Poštovani/a,
obraćam Vam se u ime Kluba Alpbach Hrvatska kako bih Vas zamolio da sa svojim kontaktima podijelite informacije o stipendijama Europskog Foruma Alpbach (EFA), platforme za razmjenu ideja za osnižavanje i demokratski razvoj Europe.
Europski Forum Alpbach održava se od 20. kolovoza do 2. rujna u Alpbachu u Austriji, a EFA Fondacija ove godine dodjeljuje 450 stipendija mladim ljudima iz cijelog svijeta. Natječaj za stipendije traje do srijede, 13. travnja, a prijaviti se mogu svi mladi u dobi od 18 do 30 godina, bez obzira na akademsku disciplinu, a potiču se prijave kandidata koji su društveno angažirani i razmišljaju o društvu na holistički način.
Stipendija pokriva troškove sudjelovanja, smještaja, lokalnog prijevoza (autobus, žičara), posjeta lokalnim turističkim atrakcijama i dnevni džeparac u iznosu od 20 eura.
Više o programu Europskog Foruma Alpbach i stipendijama možete saznati iz dokumenta u privitku.
Informacije slobodno podijelite svojim kontaktima i/ili na svojim stranicama.
EURASHE 31st Annual Conference
Students are the future of Higher Education, and we want to acknowledge their role during EURASHE 31st Annual Conference, ‘Next Generation PHE’, taking place on the 23 – 24 May in Brussels.
Thus, the conference will hold a special session dedicated to students, the next generation. The session will be designed following their interests and the main topics of the conference: Skills relevance, Inclusion, Digitalisation and Innovation.
In addition, we want to invite 10 dedicated students to attend the entire conference with all expenses covered. They will participate in a European-wide event with education and policy professionals.
To be selected and benefit from this opportunity, students must apply by filling in the following form.
We would be very grateful if you could share it within your network.
Don’t forget to apply before 15 April
|
|
5. Studentski kongres zaštite zdravlja – Sanitas 2022
zadovoljstvo mi je obavijestiti vas da su otvorene prijave za sudjelovanje na 5. Studentskom kongresu zaštite zdravlja – Sanitas 2022 koji će se održati 08. i 09. travnja 2022. Kongres je u organizaciji studenata s Medicinskog fakulteta u Rijeci, a dobrodošli su svi studenti.
Prijaviti se možete aktivno s usmenom prezentacijom, aktivno s posterom ili pasivno. Prezentacija/poster mogu biti neki koje već imate gotove (s nekog izbornog ili slično, naravno uz suglasnost mentora/voditelja tog kolegija).
Dva dana Kongresa uključuju 3 pozvana predavanja, 1 stručno predavanje i 2 radionice. Uključeni su ručak i večera, kao i coffee breakovi. Svi sudionici dobivaju potvrdu o sudjelovanju na Kongresu.
Rok za prijavu pasivnog sudjelovanja je petak, 01. travnja 2022., dok je rok za prijavu aktivnog sudjelovanja utorak, 20. ožujka 2022. kada je ujedno i krajnji rok za slanje sažetaka.
Obrascu za prijavu možete pristupiti na web stranici kongresa (gdje ćete pronaći upute autorima kao i prvu obavijest)(http://sanitas.uniri.hr/), Facebook stranici kongresa i na Instagram profilu kongresa (https://www.instagram.com/sanitas_congress/).
Obrazac za prijavu: https://forms.gle/1kreWfrJx15noe8A9
Vidimo se na Sanitasu 2022!
Rezultati izbora i Odluka o izboru za predsjednika Studentskog zbora
Poštovani studenti,
Rezultate izbora za predsjednika Studentskog zbora Zdravstvenog veleučilišta i Odluku o izboru predsjednice Studentskog zbora pogledajte ovdje.